nie sume psl abg aq n adek aq r...
nk blk umah maen liat agi...
org dh tlg amik ckop bagos...
kang aq sroh je jln kaki blk umah bru tau....
pastu blk,dgr2..org dh azan...
dh le x de mknn...
tp nasib baek aq geti msk...aq gi wat bihun sup...utk aq je le...wlaupon x sdap...aq mkn je...jnji ade mende msok prut...cian aq....WAWA...MIRA....blnje aq mkn...aq ngah lapa lgi nie..... :'(hihihihihi
cian nye kawan aq nie .. mak kamu mene dehh dear ? kang akue send mknan kat kamu ye wahai manusia . HEHE (:
ReplyDeletehahah.... sian kau.... tp aku pon takde mkanan mak aku g bazar...
ReplyDelete